فراز رول
خانه / محصولات / ریبون / ریبون وکس رزین / خرید ریبون وکس رزین و قیمت آن

خرید ریبون وکس رزین و قیمت آن

 

ریبون وکس رزین
ریبون وکس رزین

ریبون درواقع نوار رولی است که توسط حرارت هددستگاه لیبل پرینتر عمل چاپ را انجام میدهد. ریبون ها را بر اساس مواد ساخته شده تقسیم بندی می کنند. یکی از این انواع ریبون ها ریبون وکس رزبن می باشد. عمده مصرف ریبون وکس رزین چاپ بر روی لیبل کاغذی ، لیبل پی وی سی (PVC) و لیبل بی نگ و شفاف ،خرد شونده و… می باشد. انواع دیگر ریبون ،ریبون رزین ،سوپر رزین ،وکس و تاریخ زن می باشد. جهت مطالعه انواع دیگر آن می توانید به مقاله ریبون چیست؟ مراجعه فرمایید. با توجه به تنوع ریبون ها و لیبل ها جهت رسیدن به چاپ مناسب باید انتخاب درست انجام داد. ریبون ها علاوه بر داشتن تنوع ،در سایز های متنوعی نیز تولید می شود.

در این سایت شما می توانید با انواع مختلف و ویژگی های این نوع محصول آشنا شوید. در صورت تمایل می توانید با شرکت لیبل ایران همکاری فرمایید. تا لذت خرید راحت ، آسوده و مطمئن را تجربه کنید. با توجه به کیفیت مطلوب این محصول در بحث صادرات نیز امکان همکاری و فعالیت می باشد.

ریبون وکس رزین
ریبون وکس رزین

ویژگی ریبون وکس رزین و قیمت آن

ریبون وکس رزین جزء پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین ریبون های موجود در بازار است. دارای ویژگی های منحصر به فردی نیز می باشد. به اختصار در ذیل به آن می پردازیم.

  • مهمترین ویژگی آن شفافیت و وضوح چاپ بالای آن می باشد.
  • مواد تشکیل دهنده آن مابین وکس و رزین است.
  • دارای کیفیت مابین وکس و رزین است و هرچه رزین آن بیشتر باشد مقاومت چاپ و قیمت بالاتری دارد.
  • از لحاظ ماندگاری و سایش نیز مابین وکس و رزین است.
  • در صورتی که خواهان ماندگاری و کیفیت چاپ مطلوب  و قیمت مناسب هستید ریبون وکس رزین پیشنهاد می شود.

کاربرد ریبون وکس رزین

کاربرد ریبون وکس رزین

از ریبون وکس رزین بیشتر بر روی لیبل کاغذی ، لیبل پی وی سی (PVC) و لیبل بی نگ و شفاف ،خرد شونده و… میتوان استفاده کرد.
ریبون وکس رزین
ریبون وکس رزین
میزان شفافیت چاپ
میزان مقاومت چاپ
عمده مصرف
ویژگی
بسیار بالا
پایین
صنایع لوازم خانگی و…
شفافیت-مقاومت بالا

سایز ریبون وکس رزین

ریبون ها علاوه بر داشتن تنوع در جنس در سایز های متنوعی نیز تولید می شود. علت اصلی تنوع سایز های ریبون ها،تفاوت دستگاه ها بایکدیگر است. قبل از خرید حتما از سایز و نوع ریبون خود اطمینان حاصل فرمایید.

سایز
160 میلیمتر * ۷۵ متر

۱۱۰ میلیمتر * ۷۵ متر

۸۰ میلیمتر  * ۷۵ متر

۱۶۰ میلیمتر * ۳۰۰ متر

۱۱۰ میلیمتر * ۳۰۰ متر

۸۰ میلیمتر * ۳۰۰ متر

۶۰ میلیمتر * ۳۰۰ متر

خرید ریبون وکس رزین

ریبونها درصنایع و مشاغل متعددی از ایران می تواند مورد تقاضا باشد و به همین منظور فروش اینترنتی آن از جمله راهکارهایی است که بازدهی مناسبی را برای مشتریان به همراه داشته است.

سوال این جاست که با خرید اینترنتی و عمده محصول ،ارسال و طراحی آن به شهرهای مختلف، چگونه انجام می شود؟

طراحی

طراحی

طراحی امکان ارسال از طریق کلیه ی موارد مجازی اعم از تلگرام ، واتس آپ و ایمیل می باشد. همچنین امکان طراحی در این شرکت بازرگانی نیز است.

امروزه باربری های فعال در شهرهای مختلف، با کمترین هزینه ممکن توانسته اند این بارها را جا به جا نمایند و از طرفی با توجه به بیمه کردن بار از سمت باربری ها، این اطمینان حاصل می شود که بار به صورت سالم به دست مشتریان برسد.

ارسال بار

ارسال بار

باربری هایی نظیر باربری وطن، پیام شمس، صداقت، اتوبنز از جمله باربری هایی هستند که از تهران به دیگر شهرها اقدام به ارسال بار می نمایند.

دفتر فروش تهران

دفتر شرکت بازرگانی ایران در تهران به عنوان دفتر فروش مرکزی دایر می باشد و مشتریانی که در این شهر فعالیت می نمایند، این امکان را دارند که هم از دفتر فروش به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند و یا سفارشات خود را از طریق شرکت بازرگانی لیبل ایران ارائه نمایند تا در کمترین زمان، این لیبل ها را در محل مصرف خود دریافت نمایند.

این امر به نوبه خود مزیت هایی به همراه دارد چرا که بسیاری از مشتریان در خرید خود، به زمان اهمیت می دهند و تمایل دارند که سفارشات خود را در زمان کمتری دریافت نمایند و از همین رو خرید اینترنتی می تواند پاسخگوی نیاز آن ها باشد.

 

جهت آشنایی با انواع دیگر ریبون می توانید به مقاله ریبون چیست؟ مراجعه فرمایید؟
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com