فراز رول
خانه / محصولات / لیبل گارانتی / لیبل وید / خرید لیبل وید و قیمت آن

خرید لیبل وید و قیمت آن

سریرگ فروش لیبل وید سریرگ فروش لیبل وید

لیبل وید یکی از پرکاربردترین محصولاتی می باشد که با توجه به ویژگی انحصاری آن در صنایع مختلف کاربرد دارد. ویژگی اصلی لیبل وید اثر گذاری لیبل پس از جدا شدن می باشد. با توجه به نوع لیبل وید این اثر گذاری متفاوت می باشد و امکان نوشتن void یا open void یا به صورت شطرنجی می باشد.

در این سایت شما می توانید با انواع مختلف و ویژگی های این نوع محصول آشنا شوید و در صورت تمایل می توانید با شرکت لیبل ایران همکاری فرمایید تا لذت خرید راحت ، آسوده و مطمئن را تجربه کنید . با توجه به کیفیت مطلوب لیبل گرانتی در بحث صادرات نیز امکان همکاری و فعالیت می باشد.

یکی از مهم ترین عواملی که در بحث فروش و فعالیت بیشتر محصول در امر صادرات دخالت دارد لیبل و خلاقیت در طراحی آن می باشد. شناخت نیاز مشتری از مهم ترین فاکتورهایی خواهد بود که در امر تولید باید به آن توجه نمود و امروزه متاسفانه اکثر شرکت های لیبل سازی از این مسئله غافل شده و تنها به فکر افزایش تولید هستند و نیاز مشتری را در نظر نمی گیرند. شرکت لیبل ایران جهت اطمینان از چاپ محصول این امکان را دارد که در زمان چاپ ،شما مشتری گران قدر در کارخانه حاضر و از صحت کیفیت محصول اطمینان حاصل فرمایید.

tarh tarh

ویژگی لیبل وید و قیمت آن

لیبل وید یکی از بهترین لیبل های موجود در بازار جهت اطمینان از عدم باز شدن جعبه یا وسیله می باشد که بعد از جداشدن لیبل از محل الصاق اثری از خود بجا می گذارد که برای فرد مخاطب اعلام می کند که درب محصول باز شده است و در این حالت محصول از گارانتی خارج شده است یا بلعکس تازه گارانتی آن شروع شده است.

لیبل وید دارای ویژگی زیر می باشد:

  • لیبل وید عموما برای مصارف امنیتی استفاده می شود.
  • بعد از جدا شدن از محل الصاق کلمه void یا open void ظاهر می شود.
  • در مدل شطرنجی آن بعد از جدا شدن شطرنجی می شود.
  • در انواع مختلف شیشه ای ، نقره ای و یا رنگی (جنس پلاستیکی) می باشد.
  • جهت چاپ از ریبون سوپر رزین ، رزین و یا وکس رزین استفاده می شود.
  • مقاومت در برابر کشیدگی و دمای ۸۰+ می باشد.
  • انواع شطرنجی و نقره ای ( اثر گذار ) آبی و قرمز ( بدون اثر ) تولید می شود.

موارد استفاده لیبل وید

موارد استفاده لیبل وید

لیبل وید در خودرو سازی ، پلمپ محصولات ، مهرو موم کردن پاکت ، لوازم خانگی و الکترونیکی استفاده می شود.

void label 1 void label 1

آیا میدانید ؟

آیا میدانید ؟

در طراحی لیبل های وید می توان از سریال نیز استفاده کرد.

لیبل وید قابل اتصال به مقوا ، درب جعبه ، محصولات پلاستیکی و سلفون می باشد.

خرید لیبل وید

این نوع از لیبل درصنایع و مشاغل متعددی از ایران می تواند مورد تقاضا باشد و به همین منظور فروش اینترنتی آن از جمله راهکارهایی است که بازدهی مناسبی را برای مشتریان به همراه داشته است.

سوال این جاست که با خرید اینترنتی و عمده لیبل وید ، ارسال و طراحی آن به شهرهای مختلف، چگونه انجام می شود؟

طراحی

طراحی

طراحی امکان ارسال از طریق کلیه ی موارد مجازی اعم از تلگرام ، واتس آپ و ایمیل می باشد. همچنین امکان طراحی در این شرکت بازرگانی نیز است.

امروزه باربری های فعال در شهرهای مختلف، با کمترین هزینه ممکن توانسته اند این بارها را جا به جا نمایند و از طرفی با توجه به بیمه کردن بار از سمت باربری ها، این اطمینان حاصل می شود که بار به صورت سالم به دست مشتریان برسد.

ارسال بار

ارسال بار

باربری هایی نظیر باربری وطن، پیام شمس، صداقت، اتوبنز از جمله باربری هایی هستند که از تهران به دیگر شهرها اقدام به ارسال بار می نمایند.

دفتر فروش تهران

دفتر شرکت بازرگانی ایران در تهران به عنوان دفتر فروش مرکزی دایر  می باشد و مشتریانی که در این شهر فعالیت می نمایند، این امکان را دارند که هم از دفتر فروش به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند و یا سفارشات خود را از طریق شرکت بازرگانی لیبل ایران ارائه نمایند تا در کمترین زمان، این لیبل ها را در محل مصرف خود دریافت نمایند.

این امر به نوبه خود مزیت هایی به همراه دارد چرا که بسیاری از مشتریان در خرید خود، به زمان اهمیت می دهند و تمایل دارند که سفارشات خود را در زمان کمتری دریافت نمایند و از همین رو خرید اینترنتی می تواند پاسخگوی نیاز آن ها باشد.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com