فراز رول
خانه / خدمات / طراحی لیبل پشت چسب دار

طراحی لیبل پشت چسب دار

سربرگ طراحی لیبل
سربرگ طراحی لیبل

وظیفه نمایش اطلاعات مربوط به یک محصول بر ظرف،بسته بندی و یا خود محصول بر عهده لیبل است. یک لحظه شما خود را جای مشتری قرار دهید که در بازاری بزرگ به قصد خرید وارد شده است جذب کدام محصول می شوید؟ از میان انبوهی از محصولات مشابه کدام را خرید می کنید؟ دو حالت بیشتر ندارد که یک محصول را خرید و جذب آن می شوید. یا برند مطرح است و با القا هایی که به طروق متفاوت، آن محصول را به عنوان محصول با کیفیت به شما معرفی شده است. و یا جذب زیبایی های بصری آن می شوید. گفته می شود که هفت ثانیه طول می کشد تا یک فرد تصمیم به خرید بگیرد. در حالی که فرد در ابتدا اطلاعات لیبل را نمی خواند بلکه به ظاهر و رنگ بسته بندی و طراحی لیبل توجه می کند.

هدف اصلی طراحی لیبل جذب مشتری جهت خرید است. در حالی که اطلاعاتی همچون نوع ،اندازه ،برند ،خط تولید ، تولید کننده و دیگر اطلاعات خاص محصول را نیز بیان می کند. بدون شک لیبل هویت محصول تولید شده می باشد . طراحی لیبل امروزه از ابزاری که تنها کارش انتقال اطلاعات است به یک عنصر کلیدی در تببلیغات برند تغییر کرده است.

لیبل بخشی از ظاهر محصول است. لیبل برای این است که اطلاعاتی از قبیل مواد تشکیل دهنده محصول ، محل تولید و … را انتقال دهد اما نقش بسیار مهمی در بازاریابی محصول دارد. ما این قدرت را در خود می بینیم که می توانیم با طراحی لیبل مناسب و چاپ با کیفیت راهی را پیدا و معرفی کنیم تا محصول شما فروش بیشتری را داشته باشد و این را افتخار خود می دانیم.

tarahi label 1
tarahi label 1

طراحی و چاپ لیبل موفق

در طراحی لیبل بایستی به ترکیب رنگها و نوع فونت و عدم غلط املایی توجه کرد . توجه داشته باشید که حتما در طراحی لیبل با اشخاص و شرکت های معتبر کار کنید تا بتوانند با بهترین ترکیب رنگ و کمترین ساخت کلیشه بهترین طرح را برای شما آماده کنند. رنگ عمیقا بر نگاه مصرف کننده به محصول تاثیر می گذارد. برای مثال رنگ زرد شادی را تداعی می کند و رنگ قرمز برای مواد غذایی بیشتر جذاب و موثر می باشد و رنگ قرمز مایل به سیاه و سرمه ای تداعی کننده محصول گرانتر هستند.

رنگ نمادی از ارزش محصول است و باید با دقت انتخاب شود تا به خریدار و مصرف کننده میزان ارزش محصول را یاد آوری کنند. مطالعات روی رفتار مصرف کننده نشان داده است که اگر یک رنگ در تمامی لیبل های محصولات یک برند ثابت باشد. مصرف کننده آن را بین محصولات دیگر سریع تر تشخیص می دهد. طراحی بسته بندی و لیبل حاملین اصلی هویت برند هستند و اغلب به عنوان رابط بین مصرف کننده و محصول نام برده می شوند پس ثابت بودن رنگ برند در طراحی لیبل بسیار مهم است.

tarahi label
tarahi label

چاپ لیبل

یکی دیگر از مسائلی که در طراحی لیبل بسیار موثر است انتخاب کاغذ و چاپ متناسب با محصول است. لازم به ذکر است که بهره گیری از خدمات دیگری اعم از انواع روکش (سلفون و یووی)، طلاکوب  ،نقره کوب و برجسته سازی نیز در زیبا سازی لیبل شما بی تاثیر نمی باشد. در فرهنگ عامه جا افتاده است که هرچه پول بیشتر محصول بهتر اما ما نظر متفاوتی داریم. ما بر این اعتقاد داریم لیبل، طراحی لیبل و چاپ آن باید با محصول متناسب باشد . شاید یک محصول با توجه به خیلی موارد اعم از نوع محصول ،گروه مصرف کننده و خیلی موارد دیگر اصلا لازم به انجام هزینه های اضافی نباشد.

شما می توانید برای آشنایی بیشتر از چاپ لیبل به اینجا مراجعه کنید.

tarahi label 3
tarahi label 3

خرید لیبل

لیبل درصنایع و مشاغل متعددی از ایران می تواند مورد تقاضا باشد و به همین منظور فروش اینترنتی آن از جمله راهکارهایی است که بازدهی مناسبی را برای مشتریان به همراه داشته است.

سوال این جاست که با خرید اینترنتی و عمده ، ارسال و طراحی آن به شهرهای مختلف، چگونه انجام می شود؟

طراحی

طراحی

طراحی امکان ارسال از طریق کلیه ی موارد مجازی اعم از تلگرام ، واتس آپ و ایمیل می باشد. همچنین امکان طراحی در این شرکت بازرگانی نیز است.

امروزه باربری های فعال در شهرهای مختلف، با کمترین هزینه ممکن توانسته اند این بارها را جا به جا نمایند و از طرفی با توجه به بیمه کردن بار از سمت باربری ها، این اطمینان حاصل می شود که بار به صورت سالم به دست مشتریان برسد.

ارسال بار

ارسال بار

باربری هایی نظیر باربری وطن، پیام شمس، صداقت، اتوبنز از جمله باربری هایی هستند که از تهران به دیگر شهرها اقدام به ارسال بار می نمایند.

لازم ب ذکر است که این مجموعه عوامل دیگری از جمله تهیه فیلم و زینک جهت چاپ و قالب های لیزری را جهت رفاه حال مشتری های عزیز پذیرفته می شود.

دفتر فروش تهران

دفتر شرکت بازرگانی ایران در تهران به عنوان دفتر فروش مرکزی دایر  می باشد و مشتریانی که در این شهر فعالیت می نمایند، این امکان را دارند که هم از دفتر فروش به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند و یا سفارشات خود را از طریق شرکت بازرگانی لیبل ایران ارائه نمایند تا در کمترین زمان، این لیبل ها را در محل مصرف خود دریافت نمایند.

این امر به نوبه خود مزیت هایی به همراه دارد چرا که بسیاری از مشتریان در خرید خود، به زمان اهمیت می دهند و تمایل دارند که سفارشات خود را در زمان کمتری دریافت نمایند و از همین رو خرید اینترنتی می تواند پاسخگوی نیاز آن ها باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com