فراز رول
خانه / محصولات / لیبل پی وی سی ( PVC ) / فروش لیبل پی وی سی (PVC) به صورت عمده
لیبل پی وی سی
لیبل پی وی سی

فروش لیبل پی وی سی (PVC) به صورت عمده

لیبل پی وی سی PVC (برچسب صدفی) از خانواده برچسب های پشت چسب دار می باشد. که با توجه به ویژگی های آن در صنایع متعددی کاربرد دارد.لیبل پی وی سی PVC (برچسب صدفی) از جنس پلاستیک (پروپیلن) ساخته شده است. سطح صاف و صیقلی دارند و جهت چاپ بسیار مناسب است. مقاومت بالاتری نسبت به لیبل کاغذی دربرابر کشسانی و رطوبت ،سایش ،گرما دارد.

لیبل پی وی سی PVC (برچسب صدفی) دارای چاپ پذیری بسیار مناسبی هستند که میتوان با مرکب های مخصوص دستگاه چاپ ( مثل مرکب های پایه حلال و داری UV) و یا لیبل پریینتر ها روی آن چاپ انجام داد. ریبون رزین و وکس رزین از ریبون های مناسب این لیبل به شمار می آیند.

لیبل پی وی سی
لیبل پی وی سی

لیبل پی وی سی PVC از سه قسمت زیره (سلیکون) ،چسب و رویه لیبل تشکیل شده است. هر کدام از این قسمت ها دارای تنوع می باشد.

قسمت زیره (سلیکون) : معمولا دارای ضخامت ۶۰ تا ۷۵ میکرون می باشد. با توجه به مصرف آن به دو شکل شیت و رولی تولید می شود. مدل شیت آن جهت چسبیدن لیبل با دست و مدل رولی آن عمل چسبیدن با دستگاه انجام می شود.

چسب : دو نوع کم چسب (آکرونال) و پر چسب(هاتملت) تولید می شود. در مدل کم چسب آن در دمای ۴۰- درجه بدون تنزل کیفیت سازگار است. امکان جدا سازی از محل الصاق به محل دیگر را دارد. مدل پرچسب آن جهت چسبیدن در محل های سخت مناسب است. امکان جدا سازی آن وجود ندارد

رویه : به دو صورت مات و براق و در جنس های PVC ،صدفی حرارتی ،PP و PE ، پلی گور تولید می شود. نوع PVC آن در بازار رایج است و ویژگی های استانداری دارد. نوع صدفی حرارتی آن شبیه نوع PVC است با این تفاوت که احتیاجی به ریبون ندارد. نوع PP و PE دارای کشسانی و مقاومت بیشتر است. نوع پلی گور آن دارای کشسانی کمتر ولی براقیت بیشتری است.

کاربرد های لیبل پی وی سی PVC (برچسب صدفی)

لیبل پی وی سی PVC (برچسب صدفی) با توجه به ویژگی های آن در صنایع متعددی کاربرد دارد. خودروسازی ،لوازم خانگی ،مواد غذایی ،آزمایشگاه ها ،طلا و جواهرات ،آرایشی و بهداشتی ،شوینده ها و روغن کاربرد فراوانی دارد. یکی از مهمترین ویژگی هایی که باعث شده است از این محصول در صنایع مختلف استفاده شود مقاومت بالا در برابر گرما و رطوبت است.

آیا میدانید از لیبل پی وی سی PVC (برچسب صدفی) در صنعت آزمایشگاهی به چه علت استفاده می شود؟

کاربرد های لیبل پی وی سی PVC در آزمایشگاه

مدل کم چسب(آکرونال) لیبل پی وی سی PVC (برچسب صدفی) در صنعت آزمایشگاهی و بسته های انتقال خون بسیار پرکار برد است. علت این کاردبرد را می توان در سه مورد بیان کرد

  1. چاپ پذیری بالا
  2. مقاومت بالا در برابر رطوبت و سایش و دمای ۴۰-
  3. امکان جدا سازی در محل الصاق و اتصال به محل دیگر
لیبل آزمایشگاه
لیبل آزمایشگاه

کاربرد های لیبل پی وی سی PVC در طلا و جواهرات

یکی دیگر از کاربرد های لیبل پی وی سی PVC (برچسب صدفی) در صنعت طلا و جواهر است . عمده مصرف لیبل طلا و جواهرات در مشاغل طلا و جواهرات و بدلیجات و اکسسوری ها می باشد. که با توجه به ویژگی های ذیل در این صنعت بسیار پر کاربرد است.

  • در دو نوع دم موشی و دمبلی تولید می شود.
  • محل چاپ آن از جنس پی وی سی (PVC) و بند آن از جنس شفاف و بدون چسب می باشد.
  • دارای طراحی دقیق و بی نقص قالب می باشد
  • قابلیت چاپ با کلیه لیبل پرینترها
  • ریبون قابل استفاده ریبون رزین و سوپر رزین می باشد.

اطلاعاتی که بر روی لیبل طلا و جواهرات نوشته می شود.

اطلاعاتی که بر روی لیبل طلا و جواهرات نوشته می شود.

بارکد ، قیمت ، وزن ، عیار طلا ، نوع سنگ مصرفی و هر اطلاعات دیگری که لازم است مشتری از آن اطلاع داشته باشد.
لیبل طلا و جواهرات
لیبل طلا و جواهرات

خرید لیبل پی وی سی PVC ( برچسب صدفی)

لیبل پی وی سی PVC ( برچسب صدفی) در صنایع مختلفی به صورت رول،شیت و سفید،چاپ شده کاربرد های فراوان دارد. صنایعی همچون خودروسازی ،لوازم خانگی ،مواد غذایی ،آزمایشگاه ها ،طلا و جواهرات ،آرایشی و بهداشتی ،شوینده ها و روغن کاربرد دارد. شرکت لیبل ایران با بهره گیری از نیروهای کارآمد این توانایی را دارد تا با بهترین کیفیت و قیمت در خدمت شما باشد. شما می توانید با انجام خرید اینترنتی لذت خرید راحت ،آسوده و مطمئن را بچشید. در صورت انجام امور چاپی جهت اطمینان به شما عزیزان این امکان را دارد که در زمان چاپ در کارخانه حاضر شوید و از نزدیک کیفیت چاپ را در نظر بگیرید.

سوال اینجاست که طراحی و ارسال به چه نحو انجام می شود؟

طراحی

طراحی

طراحی را می توانید از طریق راه های ارتباطی رایج اعم از واتس آپ و ایمیل و… فایل مورد نظر را ارسال فرمایید. همچنین امکان طراحی در این شرکت بازرگانی نیز است.

امروزه باربری های فعال در شهرهای مختلف، با کمترین هزینه ممکن توانسته اند این بارها را جا به جا نمایند. از طرفی با توجه به بیمه کردن بار از سمت باربری ها، این اطمینان حاصل می شود که بار به صورت سالم به دست مشتریان برسد. باربری هایی نظیر باربری وطن، پیام شمس، صداقت، اتوبنز از جمله باربری هایی هستند که از تهران به دیگر شهرها اقدام به ارسال بار می نمایند.

جهت آشنایی با انواع دیگر لیبل می توانید به مقاله لیبل پشت چسب دار چیست؟ مراجعه فرمایید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیبل های پی وی سی

شرکت پخش کننده لیبل های پی وی سی

لیبل های پی وی سی مدلی از انواع مختلف لیبل می باشد که بر روی …