فراز رول
خانه / لیبل ترازو / لیست قیمت لیبل ترازو ارزان در کشور
لیبل ترازو

لیست قیمت لیبل ترازو ارزان در کشور

لیبل ترازو معمولا بر اساس برخی روش ها قیمت گذاری می شود در کشور ما لیبل ترازو ارزان بسیار مورد توجه قرار گرفته و به همین دلیل مشتریان قبل از خرید لیست قیمت این محصول را چک میکنند.

لیبل ترازو

لیبل ترازو چیست؟

به وسیله ای که بیشتر اوقات از جنس کاغذ است و در امور تبلیغاتی در بیشتر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و بر همین اساس بیشتر برچسب هایی که همه روزه در فروشگاه ها مانند بطری های آب،ظروف مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی و … مشاهده می کنید لیبیل هستند.
معمولا در سایز های کوچک استفاده می شود اما در مواردی که نیاز به سایز بالا دارند تولید آن تا سایز A3 هم میرسد.

لیبل ترازو

لیست انواع لیبل ترازو در کشور

نوعی برچسب بزرگ که بر روی کالاهای شرکت ها و ارگان ها چسبانده می شود در برابر نور و رطوبت و گرما مقاوم بوده و در صورت کندن برچسب از روی کالا قسمتی از آن بر روی کالا می ماند این نوع یرچسب لیبل اموال نام دارد
برچسبی که از جنس پلاستیک بدون رنگ است و باید بر روی وسایلی با رنگ روشن چسبانده شود و بر روی وسیله های تیره ظاهر خوبی ندارد به این برچسب، برچسب شیشه ای گویند
شاید تا به حال زیاد با لیبل خورد شونده مواجه شده باشید به این نوع لیبل که بر روی شارژ ها و قطعات داخلی موبایل از این نوع لیبل استفاده شده است و با ناخن خراشیده می شود
از ساده ترین و بیشترین نوع لیبل ، لیبل کاغذی است که در بیشتر موارد مورد استفاده قرار می گیرد مشکلی که این نوع لیبل دارد کثیف شدن زود هنگام آن است

لیبل ترازو

ارزان قیمت ترین لیبل ترازو

  • لیبل کاغذی پشت چسب دار
    همانطور که همه میدانید لیبل در بیشتر صنایع استفاده می شود بنابراین از اهمیت زیادی برخوردار است از ساده ترین نوع آن همین لیبل کاغذی پشت چسب دار است که بر روی تمام سطوع چسبانده می شود.
    اگر به دنبال لیبل ارزان قیمت و خوب می گردید لیبل های کاغذی از به صرفه ترین و ارزانترین نوع لیبل ها هستند.
  • لیبل شفاف
    بعد از این لیبل برچسب شیشه ای در لیست ارزانترین لیبل ها قرار دارد این لیبل از جنس پلاستیک بوده و طرف دیگر آن چسب برای چسباندن در هر سطوحی دارد.
  • برچسب های پی وی سی پلاستیکی
    برچسب های پی وی سی در آخر لیست قرار دارند اما باز هم در برابر برخی از لیبل ها قیمت بسیار مناسب تری دارند جنس این لیبل نیز از پلاستیک بوده و قابلیت تولید در هر سایزی را دارد.
    برای خرید لیبل هایی با قیمت ارزان میتوانی لیست قیمت آن ها را از سایت های اینترنتی مشاهده و اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com

مطلب پیشنهادی

برچسب ترازو با بالاترین کیفیت

خرید برچسب ترازو با بالاترین کیفیت

برچسب ترازو دارای انواع گوناگون است که کیفیت بالایی در تولید دارند. خرید انواع برچسب …