فراز رول
خانه / محصولات / لیبل کاغذی / چاپ لیبل ارزان با کیفیت درجه یک
چاپ لیبل ارزان

چاپ لیبل ارزان با کیفیت درجه یک

چاپ لیبل ارزان قیمت اما با کیفیت درجه یک برای مصرف کنندگان این حوزه بسیار اهمیت دارد، چرا که کیفیت بالای لیبل جلب توجه بیشتر و قیمت پایین آن صرفه اقتصادی به همراه دارد.

چاپ لیبل ارزان

انواع لیبل

چاپ لیبل این روزها اساسی ترین قدم در تبلیغ حرفه و یا برند است که با توجه به نوع مصرف انواع مختلفی دارد. از پرکاربردترین انواع لیبل میتوان به لیبل پشت چسبدار اشاره کرد که هم به راحتی قابل اتصال است و هم به راحتی کنده میشود که مدل کاغذی آن از تمام مدل ها ارزان تر است.
از دیگر مدل های رایج لیبل میتوان به موارد زیر اشاره کرد

  • لیبل کاغذی
  • لیبل متالایز
  • لیبل پی وی سی
  • لیبل حرارتی
  • لیبل اموال
  • لیبل امنیتی
  • لیبل شیشه ای

چاپ لیبل ارزان

چاپ لیبل ارزان

چاپ لیبل بصورت تخصصی و حرفه ای نکته ایست که در کیفیت نهایی کار بسیار موثر است. علاوه بر زیبایی ظاهری کفیت و استاندارد بودن لیبل بسیار اهمیت دارد. تعیین ابعاد لیبل، انتخاب قالب مناسب با توجه به سایز محصول، تست کاغذ مورد مصرف و نوع روکش، همگی از نکاتی هستند که در طراحی و چاپ یک لیبل استاندارد اهمیت دارند.
به دلیل استفاده لیبل در هر نوع سطحی این محصول بسییار کاربردیست. ‌لیبل به دو صورت برگه ای و رولی قابل تولید است که خرید و سفارش آن هم بصورت حضوری و هم آنلاین امکان پذیر است. کیفیت نهایی لیبل چاپی در جذب مشتری و بازار رقابت بسیار تاثیرگذار است‌.

چاپ لیبل ارزان

چاپ لیبل با قیمت مناسب

در صورتی که شما مدیر تبلیغات، صاحب برند و یا حتی صاحب کسب و کارهای کوچکتر هستید و برای جذب مشتری به دنبال تبلیغاتید، چاپ یک لیبل با کیفیت برایتان بسیار حائز اهمیت است. بعد از کیفیت دومین نکته‌ی مهم قیمت نهایی لیبل انتخابیتان است.
به دلیل اینکه اغلب تیراژ سفارش لیبل بالاست، قیمت نهایی بسیار مهم است.بنابراین انتخاب مرکزی مطمئن برای چاپ بسیار به شما کمک میکند.
قیمت لیبل با توجه به تیراژ، سایز، قالب، برش و نوع چاپ قابل تغییر است.
البته بطور کلی قیمت چاپ به دلیل نوسانات ارزی و تغییر قیمت مواد اولیه، دائما در حال تغییر است اما در صورتیکه که مکانی مطمئن و معتبر را برای چاپ انتخاب کنید خیالتان از بابت کیفیت و قیمت آسوده خواهد بود. انواع طرح، سایز و تعداد را میتوانید برای سفارش انتخاب و در صورت خرید اینترنتی پس از تایید نهایی لیبل خرید خود را تکمیل کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com

مطلب پیشنهادی

برچسب کاغذی رولی

خرید و فروش برچسب کاغذی رولی

خرید و فروش برچسب کاغذی رولی در بازار ها چگونه انجام می شود؟ اگر قصد …