فراز رول
خانه / لیبل میوه / چاپ لیبل روی میوه با نازلترین قیمت
چاپ لیبل روی میوه

چاپ لیبل روی میوه با نازلترین قیمت

چاپ لیبل روی میوه به علت شناساندن محصول به مشتری رونق بسیار زیادی دارد شما می توانید برای افزایش میزان فروش میوه خود به سایت چاپ لیبل روی میوه با نازلتزین قیمت مراجعه کنید و خریدی عالی را تجریه کنید.
یکی از نکاتی که در خرید انواع میوه جات مد نظر همه می باشد ارگانیک بودن میوه و استفاده حداقلی از مواد شیمیایی و انواع کود است.
شاید برایتان سوال باشد که چگونه این اطلاعات را بدست اوریم؟ ما که از مرحله تولید تا بسته بندی با ان محصول همراه نیستیم.نگرانی شما کاملا بجا است بنابراین ادامه مطالب را بخوانید تا این مشکل حل شود.

چاپ لیبل روی میوه

شناسنامه محصول

برایتان جالب است بدانید که محصولات مختلف هم دارای شناسنامه هستند که بیان کننده ویژگی های آن می باشد.این شناسنامه ها لیبل نام دارند و به صورت برچسب هایی بر روی محصول قرار می گیرند.
با خواندن اعدادی که بر روی لیبل درج شده می توانید اطلاعات مختلفی دریافت کنید و خریدی بهتر را داشته باشید.از انجایی که در تولید و تهیه میوه مراحل بسیار طولانی طی می شود اطلاع از انها شاید ممکن نباشد.لیبل روی میوه حاوی کد هایی هستند که اطلاعات زیادی را به ما می دهند و می توانید میوه مرغوب را از نامرغوب تشخیص دهید.

چاپ لیبل روی میوه

اطلاعاتی که از برچسب میوه دریافت می شود

همانطور که گفتیم اطلاعات زیادی را می توان از این برچسب ها کسب کرد حتما برایتان سوال است که چه مواردی؟

  • نحوه تولید و کاشت میوه
  • استفاده از مواد شیمیایی
  • استفاده از نوع کود
  • اصلاحات ژنتیکی
  • مضرات و خطرات برای انسان

می توانید با خواندن اعداد روی برچسب به ارگانیک بودن یا نبودن آن پی ببرید.اگر کد چهار رقمی با عدد ۳ یا ۴ شروع شده باشد نشانگر استفاده از مواد شیمیایی در تولید میوه است.اگر کد پنج رقمی با عدد ۸ آغاز شده بود نشانگر اصلاحات ژنتیکی مضری است که بر روی ان انجام شده و درنهایت اگر با ۹ شروع شده باشد ان میوه ارگانیک است.

اهمیت و نقش برچسب در فروش

علاوه بر نقشی که لیبل ها در شناساندن محصول و برند دارند، می توان به نقش ان ها در میزان فروش هم اشاره کرد.به این صورت که ظاهر زیبا و جالبی که دارند باعث جلب توجه مشتریان می شود و نقش زیادی در فروش ان میوه دارد.شما حتما انواع لیبلی که بر روی میوه هایی چون گلابی، سیب و موز وجود دارد را دیدید که توجهتان را جلب می کنند.

چاپ لیبل روی میوه

تولید انواع لیبل میوه

به علت مفید بودن لیبل های میوه و سهم زیادی که در فروش دارند تولید کنندگان با در نظر گیری نیاز های مشتریان انواع زیر را تولید می کنند:

  • • لییل پی وی سی
    • لیبل پلی اتیلن
    • لیبل متالایز
    لیبل کاغذی
    • لیبل گلاسه

چاپ لیبل روی میوه

این لیبل ها که باید در شرکت های مختلف چاپ و تولید شوند از تنوع بالایی برخوردار هستند.
می توانید برای انتخاب برچسب مورد نظر با قیمت عالی به سایت چاپ لیبل روی میوه مراجعه کنید و خریدتان را متناسب با نوع میوه انجام دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید برچسب میوه

سایت خرید برچسب میوه بدون واسطه

خرید بدون واسطه انواع برچسب میوه نه تنها به صورت حضوری، بلکه از طریق سایت …